Verzending
» 3300, 3350, 3440, 3450, 3470, 3471, 3472, 3473
Ja, dat kan!
Zodra de bestelling onze handen heeft verlaten, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer of track and trace code. Hiermee kan je de status van je bestelling normaal gezien de dag nadien volgen via de website Transmission. Moest je hier problemen mee ondervinden, aarzel dan zeker niet om contact op te nemen met ons om de status van je bestelling na te gaan!
Lokale levering? Dan spreken we eerst met jou een dag en uur af wanneer we langs kunnen komen.
Wij verzenden elke dinsdag en donderdag (indien de producten op voorraad zijn). De bestellingen worden door onze vervoerders, Bpost en PostNL, verwerkt en geleverd.
Na ontvangst van je bestelling (voor 15.00 uur) en mits de bestelde producten op voorraad zijn, kan je je bestelling ten laatste 10 dagen na je bestelling aan huis verwachten.
Heb je voor lokale levering gekozen? Dan spreken we samen met jou een tijdstip van levering af! Zijn de producten op voorraad, kunnen wij dezelfde dag van je bestelling nog leveren!
Indien er niet voldoende of geen voorraad is, zullen wij je hiervan op de hoogte brengen, per email of berichtje, met de verwachte levertijd. Samen kijken we naar de mogelijkheden!
Wij bezorgen op bedrijven, zolang het adres veilig en toegankelijk wordt geacht.
Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor verlies van, of schade aan je pakket zodra het op het gekozen adres is afgeleverd.
Controleer je verzendbevestiging om te zien of er nog meer informatie over je pakket is. De bezorgdatum die op het moment van aankoop wordt gegeven, is slechts een schatting. Als er 5 dagen lang niets is veranderd op Track en Trace, neem dan contact op met ons.
Het is ook altijd mogelijk dat buren je pakket in ontvangst hebben genomen, maar dit zou dan in Track en Trace aangegeven moeten staan.
Ook als er in Track en Trace staat dat je pakket bezorgd is, en je na 24 uur nog steeds niets ontvangen hebt, neem dan onmiddellijk contact op met ons!
Onze eigen Track en Trace-pagina vind je hier.
Lokale levering? Vermoedelijk zijn de producten niet op voorraad, en wachten wij nog op de levering van onze toeleverancier. Indien dit het geval is, zou je hier een persoonlijk berichtje van ontvangen hebben, via e-mail of berichtje (volgens de contactgegevens die in je account vermeld staan).
Wij houden je in tussentijd regelmatig op de hoogte.
Voor België bieden wij gratis verzending aan bij bestellingen vanaf €45,00 incl. btw.
Bij een minimale bestelling van €10,00 incl. btw leveren wij gratis aan huis in de volgende steden en gemeentes: 3300 Tienen, 3350 Linter, 3440 Zoutleeuw, 3450 Geetbets, 3470 Kortenaken, 3471 Hoeleden, 3472 Kersbeek-Miskom, 3473 Waanrode.
Voor kleinere bestellingen die niet in het lokaal levergebied vallen, of die niet aan de minimum bestelwaarde van €10,00 incl. btw voldoen, rekenen wij een verzendkost aan van €6,95 incl. btw.
Voor Nederland bieden wij gratis verzending aan bij bestellingen vanaf €100,00 incl. btw.
Voor kleinere bestellingen die niet aan de minimum bestelwaarde van €100,00 incl. btw voldoen, rekenen wij een verzendkost aan van €9,95 incl. btw.
Retourzendingen
Is het artikel wat u besteld heeft toch niet wat u gedacht had? Dat kan; Hier maken wij geen probleem van. U kunt het product retourneren door uw zending hier online aan te melden.
De kosten voor de retourzending valt ten laste van u als koper. U kan er ook steeds voor kiezen uw retourzending persoonlijk komen terug te brengen naar ons adres, na afspraak.
Je hebt wettelijk recht op 14 dagen bedenktijd nadat je jou bestelling ontvangen hebt. De aankoop mag daarom uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de bestelling retour gemeld worden bij L.Naturel.
Je mag het product niet effectief in gebruik nemen gedurende de bedenktijd, wel uitproberen, maar niet meer dan benodigd om het product te kunnen beoordelen. Meestal weet je meteen wanneer iets je aanstaat bij de eerste aanblik. Wij rekenen hier op onze klanten hun skills als goede huisvader als je nog niet helemaal zeker bent van je aankoop.
Al onze producten worden met de grootste zorg verpakt en afgeleverd bij de koerierdienst. Komt het product terug bij ons en is er schade of slijtage zichtbaar? Dan zijn wij genoodzaakt om deze schade in rekening te brengen. Wij verminderen dan de schade op het aankoopbedrag en vergoeden dus alleen nog de restwaarde.
Wanneer u een retourzending gedaan heeft, kan u het aankoopbedrag (+ eventuele verzendkost) hiervan ook binnen de 14 dagen terug op uw rekening verwachten.
"+ eventuele verzendkost" is toepasbaar in geval u de gehele bestelling retour stuurt, en in geval er verzendkosten door ons aangerekend werden.
Cosmetische producten, zoals de producten uit de categorie Bad & Body, kunnen niet retour gestuurd worden omdat dit een hygiëne product is.
Nadat je kenbaar hebt gemaakt gebruik te willen maken van herroepingsrecht dien je het product binnen 14 dagen aan te melden voor retour en het product effectief retour te sturen.
Hou je bewijs van verzending even bij, zodat je ons van de nodige verzendgegevens kan voorzien mocht er alsnog iets misgelopen zijn.
Een terugbetaling zal enkel gebeuren wanneer de goederen terug in onze handen zijn.
Contacteer ons via het contactformulier. Wij vragen u hierna enkele foto's te nemen van het product dat u heeft ontvangen.
Samen bekijken we ieder probleem!
Zodra je retourzending door ons is verwerkt, sturen we je een e-mail.
Als je deze e-mail niet hebt gekregen binnen 14 werkdagen nadat je jou retourzending hebt verstuurd, neem dan contact met ons op.
Wanneer je deze e-mail toch hebt ontvangen, kan het maximum 5 werkdagen duren voordat het bedrag terug op je rekening staat.
De terugbetaling gebeurt steeds met hetzelfde betaalmiddel als waar jij je bestelling mee betaald hebt.